ATATÜRK İLKOKULUNDAN REFİK YILMAZ'A TEŞEKKÜR ZİYARETİ

 


Gemlik Atatürk İlkokulu Müdürü Ömer Çelik, Müdür Yardımcısı Ömer Öksüz, Okul Aile Birliği Başkanı Turan Yeşilyurt ve Yönetim Kurulu üyeleri Ayşe Eröz ile Yasemin Kocataş, Belediye Başkanvekili Refik Yılmaz ve Başkan Yardımcısı Nazmi Koçak'ı makamlarında ziyaret ederek, okula kar?y katkılardan ve desteklerden dolayı teşekkür ettiler.

Okul Müdürü Ömer Çelik ve Okul Aile Birliği Başkanı Turan Yeşilyurt, Gemlik Belediye Başkanvekili Refik Yılmaz'ın, ilçedeki bütün okullara kar?y , alt yapı, yatırım, tesis, hizmet ve desteklerle Milli Eğitim camiasının haklı takdirini kazandığını ifade etti . Okul Müdürü Ömer Çelik ve Okul Aile Birliği Başkanı Turan Yeşilyurt, okulun ana sınıfı oyun grupları ve interaktif eğitim seti dağıtımı jesti adına da Refik Yılmaz ve Nazmi Koçak'a teşekkür edip, çiçek sundular.

Gemlik Belediye Başkanvekili Refik Yılmaz'da, "Çocuklarımız Bizlerin geleceğidir. Bizler geleceğimize yatırım yapıyoruz. Milli Eğitime, eğitim ve öğretime ne civary yatırım yapsak azdır. Yardym ve çalışmalarımız sürecektir. Belediye imkânları yardymyyla her okulumuzun eksiğini gidermeye çalışıyoruz. Gemlik Belediyesi olarak Eğitim ve Öğretime yardym konusunda da misal çalışmalara imza atıyoruz. Her şey çocuklarımız ve gençlerimiz amaçly " dedi.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top